Pins en content die gevonden, bewaard én aangeklikt worden

Je hebt een Pinterest account. Wat nu? Met een bedrijfsaccount kun je eigengemaakte ‘pins’ toevoegen aan Pinterest. Aan deze pins koppel je een website. Het gaat er dus niet alleen om dat jouw Pinterest pins gevonden worden, maar dat jouw doelgroep ook geprikkeld wordt om door te klikken naar je site. Daarom is het belangrijk dat je relevante content hebt om naar te linken. 

Heb je nog niet voldoende relevante content? Dan kan Pin je plek die voor jou schrijven. Als tekstschrijver met achtergrond in toerisme en vrije tijd, én als reisblogger, heeft Pin je plek alle ervaring in huis om jouw Pinterest account een succes te maken.

De Pinterest-strategie van Pin je plek

Pin je plek hanteert 3 stappen in een succesvolle Pinterest-strategie:

  1. Een aantrekkelijk en goed ingericht account 
  2. Pins van jouw bedrijf die gevonden, bewaard én aangeklikt worden 
  3. Content en blogs die bezoekers naar jouw website trekken
Hulp nodig bij het opzetten van je account? Klik hier voor de verschillende account diensten van Pin je plek variërend van een account scan tot het volledig inrichten van jouw bedrijfsaccount.

Zelf aan de slag met e-book 'Pinterest en de Customer Journey'

Speciaal voor wie graag zelf professioneel aan de slag wil met Pinterest, verschijnt binnenkort het e-book ‘Pinterest en de Customer Journey’.