Ook succes op Pinterest tijdens élke stap van je verkoopproces?

Hoe jouw bedrijf op Pinterest gevonden wordt door jouw potentiële gast

e-book 'Pinterest en de Customer Journey'

word gevonden op Pinterest tijdens elke stap van de klantreis

Wil jij méér succes halen uit het Pinterest-account van jouw bedrijf?

Er wordt altijd gezegd dat Pinterest de ideale tool is om al heel vroeg in de ‘customer journey’ in beeld te komen bij de klant. Dit is zéker waar voor bedrijven in toerisme en vrije tijd!

Maar wat als ik je vertel dat je Pinterest niet alleen daarvoor, maar in álle stappen van die klantreis in kan zetten? 

Dat Pinterest kan zorgen voor organische traffic en rechtstreekse conversie? 

En dat alles zónder telkens weer die focus op interactie met je volgers?

Dus als jij:

Dan is dit e-book iets voor jou!

Na het lezen weet je:

Voor wie is dit e-book:

Accommodaties

  • Vakantieparken
  • Bungalowparken
  • Campings
  • Hotels
  • B&B’s

Attracties

  • Attractieparken
  • Dierentuinen
  • Indoorspeeltuinen
  • Musea
  • Family Entertainment Centers

Bestemmingen

  • Landen
  • Provincies
  • Regio’s
  • Steden
  • Plaatsen (dorpen, natuurgebieden)
  • DMO’s 

Reisbedrijven

  • Touroperators & reisorganisaties
  • Boekingswebsites & bemiddelaars
  • Vervoersbedrijven (luchtvaartmaatschappijen,busbedrijven, treinreisbureaus)

De 3 redenen waarom Pinterestmarketing niet mag ontbreken

Gevonden, gezien, bewaard én aangeklikt door je doelgroep

Pinterest is een inspiratie-zoekmachine die zorgt dat je in beeld komt bij je potentiële gast én organische traffic naar jouw website leidt

Content blijft maandenlang scoren en is herbruikbaar

Op Pinterest verdwijnt je content niet in een vluchtige feed. Je pins blijven vindbaar en je kan jouw content op veel manieren hergebruiken.

Geen volgers en interactie, maar een aankoopintentie

Pinterest is geen sociaal medium zoals Facebook, Instagram of Tiktok. Pinterestgebruikers zoeken naar inspiratie voor toekomstige aankopen.

Ben jij klaar voor succes op Pinterest?

Het e-book ‘Pinterest en de Customer Journey’ is een uitgave van Pin je plek. De publicatie is momenteel alleen te bestellen voor bedrijven binnen Nederland.